Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Centralna Komisja Egzaminacyjna oraz DDB Warszawa i Optimum Media OMD promują maturę z matematyki!

W połowie lutego br. rusza kampania promująca maturę z matematyki.

DDB Warszawa oraz Optimum Media OMD wspólnie wygrały ogłoszony przez Centralną Komisję Egzaminacyjną konkurs na przygotowanie kreacji oraz planowanie i zakup mediów do kampanii promującej obowiązkową maturę z matematyki.

Projekt realizowany przez CKE jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kampania składa się z części wizerunkowej oraz edukacyjnej.
Strategicznym celem długoterminowym działań reklamowych, określonych w regulaminie konkursu, jest zmiana postrzegania przez społeczeństwo (w szczególności przez uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli) matematyki i jej szczególnej roli w procesie nauczania. Krótkoterminowym celem taktycznym jest natomiast zmniejszenie poziomu obaw przed obowiązkową maturą z matematyki wśród abiturientów i nauczycieli matematyki, przygotowujących uczniów do matury.

W ramach kampanii edukacyjnej, w połowie lutego br. w TV 4 rusza emisja specjalnie opracowanego programu, którego celem jest pomoc uczniom w przygotowaniach do matury.
"MAT+MA zobacz, jakie to proste" to cykl składający się z 75 odcinków. W każdym z nich prezentowany będzie 3,5-minutowy film, w którym w prosty i przejrzysty sposób omówione zostanie jedno zagadnienie matematyczne. Po emisji telewizyjnej filmy edukacyjne będą dostępne na stronie www.interklasa.pl.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. Filmy edukacyjne skierowane do maturzystów, zgodnie z mediaplanem Optimum Media OMD, będą poprzedzane specjalnie przygotowanymi zapowiedziami, emitowanymi w TV 4 i w Polsacie.

W ramach kampanii wizerunkowej zrealizowanych zostanie 6 spotów telewizyjnych i radiowych. Celem tych działań jest zmiana postaw społecznych wobec matematyki, a w szczególności: budowanie poczucia przydatności kompetencji matematycznych w życiu codziennym, przełamanie stereotypów i negatywnych opinii na temat matematyki, zachęcenie do nauki tego przedmiotu.

W spotach wizerunkowych przedstawione zostaną różne rodzaje ludzkiej aktywności - m.in.: sport, twórczość artystyczna, żeglarstwo etc. - w których znajomość matematyki, mimo że społecznie nieuświadamiana, okazuje się nieodzowna.
W spotach wystąpią osoby, które w swoich dziedzinach odnoszą sukcesy: m.in.: Marta Sziłajtis-Obiegło - najmłodsza Polka, która samotnie opłynęła świat i znany fotograf Wojtek Wieteska.

Tonacja reklam będzie miała ciepły, przyjacielski i inteligentny charakter. Wszystkie materiały będzie cechowała spójna szata graficzna i stylistyczna, tak by można je było łatwo zidentyfikować jako elementy projektu prowadzonego przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.

Kampania wizerunkowa została zaplanowana równolegle w czasie z kampanią edukacyjną. Spoty wizerunkowe emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

DDB odpowiada za kreację kampanii. Przy przygotowaniu materiałów edukacyjnych współpracuje z Wydziałem Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Media w kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.

Wspólna wygrana polskich agencji należących do holdingu Omnicom - DDB Warszawa oraz Optimum Media OMD po raz kolejny dowodzi udanej współpracy w ramach tej międzynarodowej sieci, efektywnej wymiany doświadczeń, wiedzy i koncepcji strategicznych dla sukcesu działań marketingowych Klienta.