Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Joanna Bandera Research Directorem OMG Metrics

Z końcem stycznia br. Joanna Bandera, pełniąca dotąd obowiązki szefa OMG Metrics jako Senior Research Manager, awansowała na stanowisko Research Director.

Po okresie przygotowań do objęcia w pełni zarządzania działem badawczym OmnicomMediaGroup, Joanna obejmuje samodzielną funkcję szefa
OMG Metrics w każdym obszarze funkcjonowania. W pełnieniu tej roli wspiera ją Beata Szcześniak, dyrektor zarządzająca domem mediowym Macroscope OMD jako członek Zarządu OMG delegowany do budowy strategii rozwoju badań w Omnicom Media Group.

Rozwój OMG Metrics jest jednym z priorytetów w strategii OmnicomMediaGroup na 2009 rok. W połowie 2008 roku dział rozpoczął prace nad programami modelowania ekonometrycznego, do których realizacji do zespołu dołączył od stycznia br. Michał Kuśpit. Jako specjalista ekonometryk będzie zajmował się rozwojem produktów z zakresu modelowania ekonometrycznego. Michał dotychczas pracował jako analityk w zespole software development OmnicomMediaGroup.

OMG Metrics poszerza ofertę produktów badawczych, a ponadto rozwija nowe narzędzia, jak np. Snapshots - badania prowadzone z użyciem ankiet internetowych (CAWI), które poszerzają portfolio produktów badawczych OMG Metrics o badania kreacji.

Zespół prowadzony od blisko roku przez Joannę Banderę zanotował pod koniec  2008 roku bardzo wysokie i stale poprawiające się oceny w ankietach satysfakcji zarówno współpracowników wewnątrz Grupy, jak i Klientów zewnętrznych. Wszyscy stali Klienci OMG Metrics (kilkunastu) w odpowiedzi na pytanie o prawdopodobieństwo polecenia agencji udzielili odpowiedzi średnio na poziomie blisko 90%. OMG Metrics jest w pełni gotowy do zdobywania nowych Klientów spoza portfolio domów mediowych OmnicomMediaGroup. Elementem promocji działu było uruchomienie strony internetowej: www.omgmetrics.pl.